Tietoa mainostajalle › Tietosuojaseloste ›

Mahtava kohde lapsiperheille: Hotel Sveitsi Hyvinkäällä

Kaupallinen yhteistyö Hotel Sveitsi

Lapsiperheen lomalla tarvitaan aktiviteetteja, ja sitä parempi, mitä helpommin ne on saatavilla.

Minun mielenkiintoni Hotel Sveitsiä kohtaan heräsi, kun luin, että sieltä löytyy samasta yhteydestä hotellin kanssa Ravintola TilaSuperpark, Sveitsin uimala, leffateatteri, huonepakopeli, Seikkailusveitsi- seikkailupuisto, Fitpark- liikuntakeskus ja kauneushoitola.

Kaikki tämä käytännössä saman katon alla - eli tekemistä tarjolla aamusta iltaan!

Me vierailimme Sveitsissä ensimmäisen kerran pääsiäisenä.

Otimme silloin kahdeksi yöksi huoneen, jotta ehdimme touhuta kunnolla. Koska reissu meni silloin niin mukavasti, menimme viime viikonloppuna uudestaan!

Itseasiassa otimme anopinkin mukaan, jotta pääsemme samalla reissulla kaksin leffaan käymään mieheni kanssa:)

Hotel Sveitsi Hyvinkäällä kokemuksia

Päätin samalla yllättää anopin, ja ostin hänelle yllätyksenä jalkahoidon heti reissumme alkuun. Kevyet jalat olisi varmasti tarpeen myöhemmin illalla, kun hän sai juosta kahden lapsen perässä Superparkissa :)

Ravintola Tila

Jalkahoidon jälkeen menimme syömään Ravintola Tilaan. Tämä ruokailu meni itseasiassa aivan täydellisesti ajoitukseltaankin; Remu nimittäin nukahti päiväunilleen juuri varauksemme alkaessa :)

Olin hieman aiemmin vähän jännittänyt, miten mahtaa ruokailu mennä, kun Remu osoitti väsymyksen merkkejä. Väsyneen 1 -vuotiaan kanssa ravintolassa on joskus nimittäin koettu ja se ei ole hirvän rentouttavaa :)

Mutta tällä kertaa Remu siis nukkui rattaissaan ja me saimme syödä 3 ruokalajia kaikessa rauhassa, melkein 2 tuntia ravintolassa istuskellen! Ihanaa, ihanaa, niin rentouttavaa.

Minä otin alkuruuaksi landesalaatin kanalla, pääruuaksi valkosipuli-yrttivoilla siveltyä kanaa ja jälkiruuaksi annoksen nimeltä Mummuni mun. Sen söin pääsiäisenäkin, ja se oli niin ihana, että pääsi uusintakierrokselle tällä kertaa!

Hotel Sveitsi Hyvinkäällä kokemuksia

Jussi söi pääruuaksi härkää ja jälkiruuaksi saman kuin minäkin :)

Ruu otti alkuruuaksi omppusiilin, ja pääruuaksi ranskiksia, jälkiruuaksi lasten jäätelöannoksen keksimuruilla ja kinuskikastikkeella.

Edellisellä kerralla (se kun Remu oli kiukkuinen ruokailussa) lapsille tuotiin lastenkirjoja siksi aikaa, kun odottelimme ruokia. Hyvä palvelu!

Aivan ihanat ruuat, voin suositella vilpittömästi!

Leffaan kahdestaan - lapset Superparkiin

Ihan paras idea ottaa anoppi mukaan lomalle ;) Ruokailun jälkeen veimme anopin ja lapset Superparkiin, ja itse lähdimme leffaan!

Ruu ja Remu ovat käyneet Sveitsin Superparkissa ennenkin, eli edellisellä reissullamme. Silloin itseasiassa kävimme Superparkissa kahtenakin päivänä, ostimme seuraavalle päivälle edullisen toisen päivän lipun.

Tällä kertaa jätimme siis lapset sinne, ja niin he viettivät siellä illan sulkemisaikaan asti! Aika oli kuulemma mennyt hyvin nopeasti.

Hotel Sveitsi Hyvinkäällä kokemuksia

Täällä Hyvinkään Superparkissa on itseasiassa tosi paljon tehtävää ja koettavaa myös näin pienille, kuin Remu ja Ruu. Remuhan on nyt 1 v 8 kk ja Ruu 4 vuotta.

Heidän lemppareitaan olivat kiipeilyvuori, josta lasketaan liukumäkiä alas, pienten omat trampoliinit, minigolf-rata jossa soi musiikki ja erilaiset pallonpelaamis-alueet. Ruu tykkää kovasti myös potkulautailun harjoittelusta.

Tekemistä on kahdessa kerroksessa, ja isommille temppuilijoille onkin oma alueensa, jolloin välttyy siltä, että nämä pienemmät olisi koko ajan isompien jaloissa tai vaarassa jäädä alle.

Molemmat lapsemme ihan huumassa Superparkista, joten vahva suositus meidän perheeltä!

Nukkumaan

Hotel Sveitsissä on panostettu yöuniin, ja tämä tuntuu erinomaisen tukevina Unikulman sänkyinä. Pimennys on tehokas ja huone on sisustettu rauhallisen pohjoismaalaiseen tyyliin.

Meitä ainakin miellyttää tosi paljon näiden huoneiden sisustus!

Aamiainen

Hotelliaamiainenhan on aina ihana!

On niin kivaa vaan koota valmiista pöydästä itselleen herkut eteen ja istua syömään.

Mutta hotelliaamiaisissakin on eroja :)

Hotel Sveitsi Hyvinkäällä kokemuksia

Minä arvostan hotelliaamiaisella monipuolista, hyvää leipävalikoimaa, croissantteja, tuoreita hedelmiä, hyvät myslit, jogurtit, ja hyvät leivänpäälliset. Olen kova leivänsyöjä, ja mun herkkujani on ehdottomasti tuore leipä kaikilla päällisillä! :)

Mieheni taas kerää kaikkea lämpimän aamupalan puolelta, eli hänen lautaseltaan löytyy munakasta ja pekonia ja puuroa leipien lisäksi.

Lisäksi minä tykkään, että koska lomalla ollaan, voi jälkiruuan päättää johonkin makeaan - ja molemmilla kerroilla täällä Sveitsin aamupalalla on ollut jotain ihanaa kakkua tarjolla. Iso plussa! :)

Sveitsin uimala

Aamupalan jälkeen uimaan. Uimalan ja Fitparkin käyttö kuuluu huoneen hintaan!

Uimalasta löytyy lasten suosikkina kiva liukumäki, jossa meidän lapsemme laskivat isänsä kanssa. Isommat lapset tietysti pärjää siinä itsekseenkin :)

Tällä kertaa teimme niin, että anoppi otti Ruun kanssaan ja mieheni vei Remun. Minä nimittäin olin pitkän metsälenkin kaipuussa, ja Vili pitäisi vielä lenkittää kunnolla ennen kotimatkaa.

Tämä olikin tosi hyvä ratkaisu; Ruu oli tietysti tosi mielissään, kun sai olla mummonsa kanssa uimalassa :)

Koiran kanssa

Me matkustamme usein koiran kanssa. Ja niin Vili oli mukana nytkin :) Sveitsi on keskellä kaunista mäntymetsää, upeassa harjumaastossa. Niinpä Vili pääsi suoraan hotellin ovesta metsälenkille.

Kun lähdin aamulla Vilin kanssa lenkille muiden mennessä uimaan, sateli pikkuisen vettä ja ilma oli ihan täydellisen happirikas lenkkeilyyn. Me kiipesimme harjuja ylös ja alas, ja teinpä pienen porrastreeninkin! :D

Huohotin ylhäällä kunnolla, raskaus tekee kyllä osansa kun happi loppuu tosi aikaisin, mutta en kyllä ole missään hyvässä porrasjuoksu-kunnossa muutenkaan! Olin vaan niin innnoissani :D

Lenkin jälkeen Vili näytti kaikkensa antaneelta :)

Tämän jälkeen meidän olikin aika pakata lapset ja tavarat autoon ja ajella parin tunnin matka kotiin. Remu nukahti välittömästi, uinti vei veronsa ja Ruukin nukahti puolen tunnin sinnittelyn jälkeen. Molemmat nukkuivat kotiin asti.

Mitä meillä jäi vielä tekemättä?

Meidän tarkoituksena oli viedä myös lapset leffaan, Ruu ja Remu ei ole käynyt vielä elokuvissa! Tai Ruu kävi vauvakinossa vauvana, mutta ei sitä oikein voi laskea :) Nyt ei kuitenkaan ollut ohjelmistossa sallittuja lastenleffoja, sellaisia että Remukin pääsisi.

Seikkailupuisto jäi kokematta, ehkä joskus kesällä voisi mennä koettamaan.. Jos uskallan!

Seikkailupuiston vierellä on lapsillekin pieni ulkoleikkipaikka.

Kuntosali jäi väliin, vaikka tällä kertaa olisikin ollut hyvä sauma käydä, kun oli lapsillekin seuraa mukana, että olisimme periaatteessa voineet mieheni kanssa käydä siellä. Mutta aika ei kyllä riittänyt mitenkään.

Samoin pakohuonepeli jäi kokematta, sinnekin pitäisi päästä ilman lapsia tietty :)

Ehkä menemme joku kerta mieheni kanssa kaksin Sveitsiin, ja käymme Fitparkissa, Seikkailupuistossa, nukumme ja syömme hyvin ja käymme molemmat vielä jossain ihanassa jalka-tai kasvohoidossakin! Se olis aika ihanaa :)